🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Dvojezičnost v Kanadi: zgodovina, politika in poslovne priložnosti (e-poslovanje)

Dvojezičnost je sposobnost tekočega govorjenja dveh jezikov. V Kanadi je dvojezičnost zakon o uradnem jeziku, ki je bil sprejet leta 1969. Tako lahko angleški in francoski Kanadčani komunicirajo v obeh uradnih jezikih.

Zgodovina dvojezičnosti v Kanadi sega v čas ustanovitve države. Ko sta se leta 1867 združili britanska in francoska kolonija v Severni Ameriki, sta angleščina in francoščina postala uradna jezika nove države. V naslednjih letih je zvezna vlada sprejela vrsto zakonov za spodbujanje dvojezičnosti v Kanadi, med drugim Zakon o uradnih jezikih iz leta 1969.

Politika dvojezičnosti v Kanadi je zapletena. Čeprav večina Kanadčanov podpira idejo o dvojezičnosti, se pojavljajo tudi precejšnja nasprotovanja. Nekateri politiki zahtevajo, da se morajo vsi Kanadčani naučiti angleščine in francoščine, drugi pa se zavzemajo za bolj sproščen pristop, po katerem lahko ljudje uporabljajo jezik, ki jim najbolj ustreza.

Poslovne priložnosti

Dvojezičnost v Kanadi ponuja številne poslovne priložnosti. Na primer, podjetja, ki lahko komunicirajo z angleško in francosko govorečimi strankami, lahko dosežejo večji trg. Poleg tega je dvojezičnost lahko dragocena prednost za podjetja, ki se želijo širiti na francosko govoreče trge.

Elektronsko poslovanje v Kanadi in priložnosti

Kanada je deseti največji trg e-trgovine, saj bo leta 2022 njen promet znašal 66,9 milijarde ameriških dolarjev. Pričakuje se, da se bo vsako leto povečal za 15 % in do leta 2025 dosegel 103 milijarde. Jezikovna dvojnost Kanade (uradna jezika sta angleščina in francoščina) je lahko ovira za mednarodne trgovce v e-trgovini, saj morajo včasih za uspeh ponuditi večjezične storitve za stranke in spletna mesta. Priložnost pa lahko ponudi orodje Clonable, saj je z njim mogoče preprosto ustvariti tudi spletno stran v francoskem jeziku.

Spletno nakupovanje v Kanadi se je razvijalo razmeroma počasi, deloma zato, ker so se domači trgovci na drobno obotavljali, da bi se prilagodili in začeli prodajati prek spleta. Vendar je rast zdaj močna, saj kanadski trgovci na drobno dohitevajo in vlagajo v digitalne platforme, da bi dosegli kupce po vsej obsežni geografski legi države (država ima številne logistične izzive, od velikih gorskih verig, kot so Skalno gorovje, do obsežnih celinskih ravnic in Arktike) in se odzvali na vse večjo konkurenco svetovnih podjetij za e-trgovanje.

Kanadski trg e-trgovine med podjetji in potrošniki je po značilnostih in željah podoben sosednjemu trgu ZDA. Na obeh trgih na primer prevladujejo plačila s kreditnimi karticami, stopnja razširjenosti mobilnega poslovanja pa je podobna.

Tudi razpoložljivost brezplačne dostave je glavna skrb kanadskih spletnih kupcev, saj jih 72 odstotkov opusti naročilo, če so stroški dostave previsoki. Opozarjanje kupcev na prag minimalne porabe in ponudbe za brezplačno dostavo bi lahko spodbudilo rast e-trgovine.

Kanadski trg e-trgovine:

manjkajoče besedilo alt v blokovnem mediju

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: