🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Dvojezičnost v Kanadi: zgodovina, politika in poslovne priložnosti (e-poslovanje)

Dvojezičnost je sposobnost tekočega govorjenja dveh jezikov. V Kanadi je dvojezičnost zakon o uradnem jeziku, sprejet leta 1969. To Kanadčanom, ki govorijo angleško in francosko, omogoča sporazumevanje v obeh uradnih jezikih.

Zgodovina dvojezičnosti v Kanadi sega v čas ustanovitve države. Ko sta se leta 1867 združili britanska in francoska kolonija v Severni Ameriki, sta angleščina in francoščina postala uradna jezika nove države. V naslednjih letih je zvezna vlada sprejela vrsto zakonov za spodbujanje dvojezičnosti v Kanadi, med drugim Zakon o uradnih jezikih iz leta 1969.

Politika dvojezičnosti v Kanadi je zapletena. Večina Kanadčanov podpira idejo dvojezičnosti, vendar ji tudi močno nasprotujejo. Nekateri politiki zahtevajo, da se morajo vsi Kanadčani obvezno naučiti angleščine in francoščine, medtem ko drugi zagovarjajo bolj sproščen pristop, po katerem lahko ljudje uporabljajo jezik, ki jim najbolj ustreza.

Poslovne priložnosti

Dvojezičnost v Kanadi ponuja številne poslovne priložnosti. Na primer, podjetja, ki se lahko sporazumevajo z angleško in francosko govorečimi strankami, lahko pridobijo večji trg. Poleg tega je dvojezičnost lahko dragocena prednost za podjetja, ki se želijo razširiti na francosko govoreče trge.

Elektronsko poslovanje v Kanadi in priložnosti

Kanada je deseti največji trg e-trgovine, saj bo leta 2022 njen promet znašal 66,9 milijarde ameriških dolarjev. Pričakuje se, da bo vsako leto rasla za 15 % in do leta 2025 dosegla 103 milijarde evrov. Jezikovna dvojnost Kanade (uradna jezika sta angleščina in francoščina) je lahko ovira za mednarodne trgovce v e-trgovini, saj morajo včasih za uspeh ponuditi večjezične storitve za stranke in spletna mesta. Vendar lahko orodje Clonable tu ponudi priložnost, saj je z njim mogoče preprosto ustvariti tudi spletno stran v francoskem jeziku.

Spletno nakupovanje v Kanadi se je razvijalo razmeroma počasi, deloma zato, ker so se domači trgovci na drobno obotavljali, da bi se prilagodili in začeli prodajati prek spleta. Vendar je rast zdaj močna, saj kanadski trgovci na drobno dohitevajo in vlagajo v digitalne platforme, da bi dosegli kupce po vsej obsežni geografski legi države (Država ima številne logistične izzive, od velikih gorskih verig, kot so Skalno gorovje, do obsežnih celinskih ravnic in Arktike) in se odzvali na vse večjo konkurenco svetovnih podjetij za e-trgovanje.

Kanadski trg e-trgovine med podjetji in potrošniki je po značilnostih in željah podoben sosednjemu trgu ZDA. Na obeh trgih na primer prevladujejo plačila s kreditnimi karticami, stopnje razširjenosti mobilnega poslovanja pa so podobne.

Tudi razpoložljivost brezplačne dostave je glavna skrb kanadskih spletnih kupcev, saj jih 72 odstotkov opusti naročilo, če so stroški dostave previsoki. Opozarjanje kupcev na prage minimalne porabe in ponudbe v zvezi z brezplačno dostavo bi lahko spodbudilo rast e-trgovine.

Kanadski trg e-trgovine:

manjkajoče besedilo alt v blokovnem mediju

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: