🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Mednarodni SEO: 8 nasvetov za čezmejno optimizacijo za iskalnike

Zdaj ste prevedli svoje spletno mesto in se sprašujete: kako lahko izboljšam položaj SEO svojega novo prevedenega spletnega mesta v tujini? SEO postane veliko bolj zapleten, če imate več spletnih mest v različnih jezikih. V tem članku vam ponujamo nekaj nasvetov za SEO večjezičnih spletnih mest.

Mednarodni SEO za večjezična spletna mesta: kaj je drugače?

Pri enojezičnem SEO morate ugotoviti, kaj stranka želi, in poskrbeti, da potencialne stranke najdejo vaše spletno mesto za to. Večjezični SEO pa je še dodaten korak: vse to morate opraviti v tujem jeziku! To pomeni dodaten napor, vendar tudi dodatne koristi: z večjezičnim SEO močno razširite svoj doseg. Vendar pa je pomembno, da upoštevate spodnje točke in tako zagotovite, da bo vaše mednarodno SEO dobro delovalo. Če to storite, je lahko mednarodna optimizacija SEO učinkovit način za povečanje vaše spletne prisotnosti v drugih državah. V primerjavi z mednarodnim oglaševanjem z Google Ads je lahko mednarodni SEO bolj trajnosten način, da vašo spletno stran vidijo ljudje v drugih državah, saj vam ni treba nenehno plačevati denarja, da bi bila vaša spletna stran vidna.

Tukaj je nekaj nasvetov za večjezični SEO:

1. Raziščite svojo mednarodno ciljno skupino: raziskava mednarodnih ključnih besed

Eden od prvih korakov večjezičnega SEO je, da raziščete svoje prihodnje ciljno občinstvo. SEO ustreza potrebam prihodnjih strank, zato morate vedeti, kaj si želijo vaše tuje stranke. Recimo, da imate športno trgovino, ki jo razširjate v Nemčijo. SEO vašega nizozemskega spletnega mesta se nanaša predvsem na hokej. Vaša nemška ciljna publika pa je naravnost nora na nogomet. Potem je smiselno, da se vaše nemško spletno mesto v smislu SEO nekoliko bolj osredotoči na ključne besede, povezane z nogometom. Vsaka ciljna skupina je drugačna. Ugotovite, kaj želi vaša ciljna skupina, in na podlagi tega zgradite prevedeno spletno mesto.

Zato poskrbite, da bodo vaša besedila dobro napisana. Priporočljivo je, da vaša besedila pregleda oseba, ki ji je besedilo materni jezik. To bo zagotovilo, da je vaša spletna stran pravilno prevedena in vsebuje prave ključne besede. Rojstni govorec pogosto tudi ve, katere ključne besede najbolje ustrezajo vaši spletni strani.

Še en nasvet: ne pozabite prevesti tudi URL-jev, metapodnaslovov in opisov slik! Ti deli so prepogosto spregledani.

To so lahko koraki za začetek mednarodne raziskave ključnih besed:

  1. Viharjenje možganov: začnite z iskanjem ključnih besed, ki so pomembne za vaše spletno mesto in državo, v katero se usmerjate.
  2. Vprašajte in se ozrite: povprašajte ljudi v ciljni državi, katere ključne besede uporabljajo pri iskanju izdelkov ali storitev, ki jih ponujate. Oglejte si tudi spletne strani konkurenčnih podjetij in preverite, katere ključne besede uporabljajo.
  3. Google predlaga in sorodna iskanja: funkcijo Google predlaga uporabite za pridobivanje idej za nove ključne besede. Prav tako si oglejte sorodna iskanja, ki se prikažejo na dnu rezultatov iskanja, da dobite več idej.
  4. Googlov načrtovalnik ključnih besed ali orodje, kot sta ubersuggest ali semrush: uporabite Googlov načrtovalnik ključnih besed ali drugo orodje, da preverite, kako pogosto se iščejo določene ključne besede, in dobite nove ideje.
  5. Pregled konzole za iskanje Google: poglejte ključne besede, prikazane v konzoli za iskanje Google, in preverite, katere ključne besede trenutno vodijo na vašo spletno stran.
  6. Sestavljanje seznamov: sestavite seznam vseh ključnih besed, ki ste jih zbrali, in jih razvrstite po pomembnosti.
  7. Razdelitev na kategorije: seznam ključnih besed razdelite na kategorije, da boste lažje ciljali na določene ključne besede. Ustvarite tudi kategorijo za ključne besede, povezane s poizvedbami, saj so te pri ustvarjanju blogov koristne.

2. Izberite dobro ime domene ali url

Kako izbrati dobro ime domene ali URL? Nekaj stvari morate storiti in nekaj ne. Nekaj dobrih nasvetov:

  1. Če je spletno mesto namenjeno več ljudem v različnih državah, je morda pametno uporabiti generično ime domene, na primer .com ali .net: uporaba generičnega imena domene. S tem lahko zagotovite, da bo vaše spletno mesto v iskalnikih v različnih državah bolje uvrščeno.
  2. Uporaba ključnih besed v imenu domene: uporaba ključnih besed v imenu domene vaše spletne strani lahko pomaga zagotoviti, da se vaša spletna stran bolje uvršča na te ključne besede v iskalnikih. Prepričajte se le, da so te ključne besede pravilne v jeziku uporabnika. Zato pred izbiro imena domene vedno opravite raziskavo ključnih besed.
  3. Izberite kratko in jedrnato ime domene: daljše kot je ime domene, težje si ga ljudje zapomnijo. Zato izberite kratko in jedrnato ime domene, ki si ga je lahko zapomniti.
  4. Uporabljajte samo črke: uporaba posebnih znakov ali številk v imenu domene lahko povzroči težave z iskalniki. Zato izberite ime domene, sestavljeno samo iz črk.
  5. Uporabite ime domene, ki ga je enostavno zapisati: če izberete ime domene, ki ga je težko zapisati, lahko to povzroči težave z iskalniki, poleg tega pa lahko ljudem oteži iskanje vašega spletnega mesta. Zato izberite ime domene, ki ga je enostavno zapisati.

3. Z dodatnim jezikom ne ciljate samodejno na vse prebivalce držav, ki govorijo ta jezik.

Če imate spletno stran, namenjeno mednarodnim trgom, se morate zavedati, da država ni isto kot jezik. Uporaba domene .com lahko sicer pomaga pokazati, da je vaše spletno mesto na voljo ljudem v različnih državah, vendar to ne pomeni nujno, da bo vaše angleško spletno mesto mogoče najti tudi v vseh državah, v katerih se govori angleščina.

Eden od razlogov za to so kode držav, na katere usmerjate svoje spletno mesto. Če na primer spletno mesto usmerjate v Združene države Amerike, je pomembno, da uporabite prave kode držav, kot so oznake hreflang, ki označujejo, da je vaše spletno mesto na voljo ljudem v ZDA ali, nasprotno, ljudem v Združenem kraljestvu. Podobno tudi uporaba francoskega jezika ne pomeni, da ste samodejno dobro vidni v državah zunaj Francije. V Evropi na primer govorijo francosko tudi v Valoniji(Belgija), francoščino pa govorijo tudi v Švici. V Švici in Avstriji govorijo tudi nemško. Če imate samo spletno stran z domeno .fr in je v tehničnih nastavitvah spletne strani kot ciljna skupina navedena Francija, v Belgiji in Švici verjetno ne boste dosegli dobrih rezultatov, če sploh. Za to lahko uporabite na primer program Clonable.

4. Nastavite jezikovne oznake

Še en nasvet za izboljšanje večjezičnega SEO je, da nastavite prave jezikovne oznake. Jezikovne oznake so deli kode HTML na vaših straneh, ki iskalniku sporočajo, v katerem jeziku je ta stran. Tako iskalnik obiskovalce usmeri na prave strani.

Poleg tega iskalniki strani, prevedenih z jezikovnimi oznakami, ne obravnavajo kot podvojene (tako imenovana "podvojena vsebina"). Na britansko-angleški in ameriško-angleški strani je lahko skoraj vse enako. Jezikovne oznake označujejo bodisi Združeno kraljestvo bodisi ZDA. Iskalnik te strani še vedno vidi kot različne. Pomembno je, da te oznake pravilno uporabite, saj lahko preprečijo, da bi bilo vaše spletno mesto prikazano v napačnem jeziku ali za napačno državo.

Če se odločite za naročnino na Clonable, vam bo Clonable pomagal nastaviti jezikovne oznake.

5. Prevedite URL-je!

Drugi nasvet je, da prevedete URL-je. Na to včasih še vedno pozabimo! URL-ji so izredno pomembni za SEO, zato jih je treba tudi prevesti. Dobra ključna beseda v naslovu URL lahko pomeni veliko razliko. Poleg tega tuje stranke raje obiščejo spletno mesto z ustreznimi URL-ji. To se stranki zdi veliko bolj zanesljivo.

URL-je je mogoče prevesti na več načinov. Prevedete jih lahko ročno. Potem prevedete vsak URL posebej. To je izvedljivo za manjša spletna mesta, ki nimajo toliko strani. Pri večjih spletnih mestih pa je to veliko delo. Takrat je smiselno, da jih prevedete samodejno. Naše orodje Clonable lahko na primer samodejno prevaja naslove URL. To je priročno tudi zato, ker nove strani samodejno dobijo preveden URL. Tako ne tvegate, da bi jih pozabili.

6. Druge tehnične nastavitve

Pri prenosu spletnega mesta v tujino je treba upoštevati več tehničnih vprašanj:

  1. Mednarodni zemljevidi spletnih mest: če je vaše spletno mesto na voljo v različnih jezikih, morate poskrbeti za mednarodni zemljevid spletnih mest, ki prikazuje, v katerem jeziku so na voljo posamezne strani. Iskalniki te informacije uporabljajo za razumevanje, v katerem jeziku je določena stran.
  2. Nastavitve konzole za iskanje: če svoje spletno mesto prenesete v tujino, je pomembno, da prilagodite nastavitve konzole za iskanje in preverite, kako deluje vaše spletno mesto v ciljni državi.
  3. Struktura URL: če svoje spletišče prenašate v tujino, morate poskrbeti za jasno strukturo URL, ki označuje, v katerem jeziku so na voljo posamezne strani. To lahko pomaga iskalnikom razumeti, katere strani so v katerem jeziku.
  4. Gostovanje: če svoje spletno mesto postavljate v tujini, je pomembno zagotoviti, da se obiskovalcem v ciljni državi hitro naloži. To lahko pomeni, da je treba razmisliti o gostovanju spletnega mesta pri ponudniku, ki ima strežnike v ciljni državi.

7. Natančno preverite, ali na vaši spletni strani ni napak!

Ko je spletno mesto v celoti prevedeno, je priporočljivo preveriti, ali so na njem napake. Ne glede na to, ali ste uporabili prevajalnik, prevajalnik ali orodje, kot je Clonable, se vedno lahko pojavi napaka. Zato skrbno preverite celotno spletno mesto in poiščite napake: URL-je, povezave, besedilo, slike itd. Navsezadnje lahko napaka spodkoplje zaupanje strank v vaše spletno mesto. Temu se je seveda treba izogniti.

Eden od nasvetov je, da si spletno stran ogledate na novo: povabite koga drugega, da preveri strani. Tako ne boste prehitro prebirali lastnih besedil. Drugi nasvet je, da najprej poiščete najpomembnejše in najbolj priljubljene strani. Če je namreč med njimi napaka, jo bodo obiskovalci hitreje opazili.

8. Gradnja mednarodnih povezav

Gradnja povezav je pomemben del optimizacije SEO, pri čemer gradnja mednarodnih povezav ni nobena izjema. V nadaljevanju navajamo nekaj nasvetov za gradnjo mednarodnih povezav:

  1. Poiščite ustrezna spletna mesta v ciljni državi: pomembno je, da so spletna mesta, na katera se povezujete, ustrezna za ciljno državo. Zato poiščite spletna mesta, ki so priljubljena v ciljni državi in se ujemajo s temo vašega spletnega mesta.
  2. Uporaba lokalnih partnerjev: če sodelujete z lokalnimi partnerji, boste lažje pridobili naravne povratne povezave. Zato poiščite načine za sodelovanje z lokalnimi podjetji ali organizacijami.
  3. Uporaba družabnih medijev: družabni mediji so lahko močno orodje za pridobivanje povratnih povezav. Zato poiščite načine za promocijo svoje spletne strani prek družbenih medijev v državi, ki jo želite obiskati.
  4. Uporabite lokalne skupine za mreženje: pogosto obstajajo spletne skupine za mreženje ljudi iz določenih držav ali panog. Poiščite te skupine in jih uporabite za promocijo svojega spletnega mesta in pridobivanje povratnih povezav.
  5. Uporabite lokalne bloge: pogosto obstajajo blogi, ki so posebej namenjeni določenim državam ali regijam. Poiščite te bloge in poskusite vzpostaviti partnerstvo za promocijo svoje spletne strani in pridobivanje povratnih povezav.
  6. Uporaba lokalnega tiska: vzpostavite stik z lokalnim tiskom in poskusite, da bo vaše spletno mesto omenjeno v lokalnih člankih. To je lahko učinkovit način za pridobivanje povratnih povezav in opozarjanje na vašo spletno stran ljudi v ciljni državi.
  7. Izkoristite lokalne dogodke: če se na primer odpravljate na sejem v ciljni državi, je dobro, da poskusite doseči, da bo vaše spletno mesto omenjeno v marketinškem gradivu dogodka. Tako lahko pridobite povratne povezave in opozorite na svoje spletno mesto ljudi v ciljni državi.
  8. Uporaba lokalnih orodij: pogosto obstajajo orodja, ki so posebej namenjena določenim državam ali regijam. Poiščite ta orodja in poskusite uvrstiti svojo spletno stran na seznam, da pridobite povratne povezave in opozorite na svojo spletno stran ljudi v ciljni državi.

Zaključek

Večjezični SEO je korak naprej od običajnega SEO. Upamo, da so vam ti nasveti nekoliko pomagali. Ali imate še vedno vprašanja ali želite izvedeti več o storitvi Clonable? Stopite v stik z nami!

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: