🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Optimizacija za iskalnike za Nemčijo: nekaj nasvetov in trikov

Če nameravate poslovati v Nemčija, je pomembno, da dobro poznate nemško e-trgovino. V tem članku obravnavamo vse, kar morate vedeti o elektronskem poslovanju v Nemčiji, od priljubljenih spletnih mest elektronskega poslovanja in kategorij izdelkov do načinov spletnega plačevanja in mobilnega poslovanja. Obravnavamo tudi nekatere najpomembnejše dogodke s področja e-trgovine, ki se odvijajo v Nemčiji, in kako doseči nemške stranke e-trgovine prek družbenih medijev in drugih kanalov.

Velikost

Najprej si oglejmo velikost nemškega trga e-trgovine. Glede na nedavno poročilo Statista je nemški trg e-trgovine trenutno vreden približno 62,9 milijarde dolarjev. To pomeni, da je peti največji trg e-trgovine na svetu, takoj za ZDA, Kitajsko, Japonsko in Združenim kraljestvom. Pričakuje se, da se bo ta trg v prihodnjih letih še povečal in do leta 2022 dosegel vrednost 79,6 milijarde dolarjev.

Spletne strani

Na področju e-trgovine v Nemčiji je nekaj priljubljenih spletnih mest, ki izstopajo od ostalih. Najbolj priljubljeno spletno mesto za e-trgovanje v Nemčiji je Amazon, sledita mu eBay in Otto. Druga priljubljena spletna mesta so Zalando, AliExpress in Rakuten.

Kategorije izdelkov

Elektronsko poslovanje v Nemčiji je v razcvetu, zato je pomembno, da dobro poznate lokalno e-poslovanje, če nameravate poslovati v tej državi. Glede na kategorije izdelkov nemški potrošniki največ zapravijo za oblačila in obutev. Sledijo knjige, elektronika in pohištvo. To kaže, da nemške potrošnike močno zanimajo moda in elektronske naprave.

Poleg tega so vse bolj priljubljene tudi nekatere nišne kategorije izdelkov, kot so izdelki za zdravje in dobro počutje ter trajnostni izdelki. To kaže, da se nemški potrošniki vse bolj zavedajo svojega zdravja in okolja ter želijo te vidike vključiti v svoje nakupe.

Načini plačila

Glede načinov spletnega plačevanja ugotavljamo, da nemški potrošniki najraje plačujejo s kreditnimi karticami. Sledijo jim PayPal in bančna nakazila. To kaže, da nemški potrošniki zaupajo v varnost spletnih plačil in z veseljem uporabljajo različne možnosti plačevanja.

Mobilno trgovanje

Mobilno trgovanje je vse bolj priljubljeno tudi v Nemčiji. Več kot 50 % nemških potrošnikov zdaj nakupuje prek pametnih telefonov. To pomeni, da se morajo trgovci na drobno osredotočiti na mobilno izkušnjo, da bi dosegli in ohranili zadovoljstvo svojih strank.

Dogodki

V Nemčiji potekajo številni pomembni dogodki na področju e-trgovine. Med njimi so konferenca dmexco, Online Trade Kongress in Internet World Expo. Ti dogodki so glavne platforme, na katerih se podjetja za e-trgovino predstavljajo, izmenjujejo znanje in poslujejo.

Nemški trg je eden največjih in najpomembnejših v Evropi, zato ni presenetljivo, da si podjetja želijo optimizirati svoja spletna mesta za uvrstitev v nemške iskalnike. Vendar je postopek SEO v Nemčiji zaradi jezikovnih in kulturnih posebnosti nekoliko drugačen kot na drugih trgih. Tukaj je nekaj nasvetov in trikov, ki vam bodo pomagali začeti s SEO v Nemčiji.


 

1. Spoznajte svoje občinstvo

Prvi korak k učinkoviti strategiji SEO je razumevanje vašega občinstva. V Nemčiji se je treba zavedati demografskih značilnosti države. V Nemčiji živi 82 milijonov ljudi, večina prebivalstva pa je skoncentrirana v večjih mestih Berlin, Hamburg in München. Povprečen nemški uporabnik interneta je dobro izobražen in ima visok razpoložljivi dohodek.

2. Opravite raziskavo ključnih besed

Ko veste, kdo je vaša ciljna skupina, lahko začnete raziskovati, katere ključne besede uporabljajo pri iskanju izdelkov in storitev, kot so vaši. Najboljši način za to je uporaba orodja, kot je Google AdWords Keyword Planner. To vam bo pomagalo prepoznati ustrezne ključne besede z velikim obsegom iskanja.

3. Optimizirajte vsebino svojega spletnega mesta

Ko imate seznam ciljnih ključnih besed, lahko začnete optimizirati vsebino spletnega mesta za te ključne besede. To pomeni, da ključne besede vključite v besedilo spletne strani, naslove in naslovnice ter metapodatke. Vendar je pomembno, da pri tem ne pretiravate, saj lahko Google vašo vsebino kaznuje. Dobro pravilo je, da je gostota ključnih besed približno 2-3 %.

4. Ustvarjanje visokokakovostne vsebine

Poleg optimizacije obstoječe vsebine spletnega mesta je pomembno tudi redno ustvarjanje nove visokokakovostne vsebine. To je lahko v obliki prispevkov na blogih, infografik ali video vsebin. To ne bo pripomoglo le k izboljšanju SEO, temveč bo obiskovalcem vašega spletnega mesta ponudilo tudi nekaj novega in zanimivega za branje ali gledanje.

5. Spodbujanje vsebine

Ko ustvarite novo odlično vsebino, jo je treba promovirati. To lahko storite prek družabnih medijev, trženja e-pošte in plačanega oglaševanja. S promocijo vsebine dosežete širše občinstvo in povečate možnosti, da bo vaša vsebina deljena.

6. Spremljajte svoj napredek

Na koncu je pomembno, da spremljate svoj napredek in po potrebi prilagodite strategijo SEO. To lahko storite tako, da spremljate promet svojega spletnega mesta in uvrstitve v Googlu. S spremljanjem napredka lahko ugotovite, ali so vaša prizadevanja učinkovita in kje lahko kaj izboljšate. S hitrim odzivanjem na spremembe rezultatov iskanja lahko zagotovite, da bo vaše spletno mesto še naprej uspešno in prikazano višje v rezultatih iskanja. Poleg tega vam omogoča tudi, da se odzovete na spremembe v vedenju pri iskanju in iskalnih izrazih vaše ciljne skupine. Skratka, spremljanje vašega napredka je nepogrešljivo za uspešno strategijo SEO

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: