🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Čez mejo

Razmišljate o širitvi svoje spletne strani ali spletne trgovine v tujino? Ali pa tuji potrošniki sami vedo, kako najti vašo spletno stran? To je dobra novica, saj pomeni, da rastete. Drugi trgi imajo včasih drugačne izzive. Preberite, kaj morate upoštevati, v tem prispevku na blogu.

Premaknite svoje meje

Z rastjo mednarodnega trga e-trgovine vedno več in lažje naročamo iz tujine. Mednarodne platforme se razvijajo z neverjetno hitrostjo. To se odraža tudi v priljubljenosti nearshoringa: velika podjetja vse pogosteje selijo svoja skladišča iz velikih držav, kot je Kitajska, v kraje bližje domu. V povezavi z varnostjo oskrbe in trajnostjo celotne verige.

V modi se na primer proizvodnja iz Azije seli v Turčijo ali na Portugalsko. Skrajševanje verige je zelo usmerjeno v Evropo.Zaradi te rasti obstaja velik trg za nizozemske spletne trgovine: Evropejci vse pogosteje kupujejo čezmejno. 13 % obiskovalcev nizozemskih spletnih trgovin prihaja iz tujine. Pričakuje se, da se bo ta rast nadaljevala: čez 10 let bodo zakoni in predpisi veliko bolj usklajeni in osredotočeni na čezmejno poslovanje, zato bo naročanje v tujini še lažje in hitrejše. Vendar je treba upoštevati nekatere pomembne stvari. Samo v EU je 27 držav: vsaka ima svoja pravila in želje. Zato je pomembno, da se seznanite z državo, ki jo želite doseči. Preberite si na primer ta članek o tem, kako uporabljati Spletna trgovina na nemškem trgu najbolje je vstopiti.

Prehod meje s PostNL

Če je tujim kupcem kaj pomembno, je to zanesljivost. Upoštevati je treba, ali je nakup na tujem spletnem mestu enako zanesljiv kot nakup na spletnem mestu v matični državi. To je odvisno predvsem od dostave in vračil. Kupci morajo biti prepričani, da bo njihova pošiljka prispela pravilno in da jo bodo lahko enostavno vrnili, če jim ne bo všeč. Poleg tega želi vsakdo vedeti, kdaj bo njegova pošiljka prispela, zato je pogoj tudi možnost sledenja in spremljanja.

Dostava

Na srečo je danes poslati izdelke čez mejo skoraj tako enostavno kot znotraj Nizozemske. PostNL ponuja zanesljivo in enostavno storitev pošiljanja paketov v tujino. To lahko preprosto storite prek svojega zaupanja vrednega in obstoječega računa PostNL ali pa si ustvarite račun. PostNL za to ponuja različne rešitve pošiljanja, ki so odvisne od velikosti pošiljke. Za pakete do 2 kg ponujajo pametno rešitev, poslano prek varčnejšega omrežja. V okviru računa se samodejno ustvarijo vsi carinski obrazci. Prav tako je mogoče vašo spletno trgovino povezati z računom PostNL. To za vas samodejno ustvari nalepke za pošiljanje, enostavno, kajne?

Enostavna rešitev za vračilo zagotavlja ponovne nakupe

Več kot 10 % vseh naročil je vrnjenih. Pri izdelkih za šport in igre je to celo 15 %, pri oblačilih in obutvi pa kar 25 %! Zato je dober in zanesljiv postopek vračanja zelo pomemben. Tudi vaša mednarodna stranka bo kupovala hitreje, če bo vedela, da lahko nakup brez težav vrne. Na srečo tudi PostNL ponuja dobro storitev za to. S sodelovanjem z zanesljivimi partnerji v tujini, vedno v bližini odjemnega mesta in možnostjo prevzema vračil. Glede na težo pošiljke je na voljo ustrezen postopek vračanja. Poleg tega je znotraj Evrope mogoče spremljati vračila s storitvijo track & trace.

Spremljanje in sledenje

S storitvijo PostNL lahko svoje pošiljke v celoti spremljate prek sistema sledenja in izsleditve, in sicer v kar 7 jezikih! To strankam zagotavlja zaupanje: tako da vedno vedo, kje je pošiljka. Poleg tega, kot smo že omenili, PostNL ponuja tudi sledenje in sledenje za vračila. Tako lahko sami sledite vračilom in veste, kdaj jih lahko pričakujete. Če pri svoji spletni trgovini ponujate sledenje in sledenje, bo to torej ustvarilo večje zaupanje, kar posredno zagotavlja tudi večjo verjetnost, da bo tuja stranka kupila stvari v vaši trgovini.

Trajnostni razvoj

Poleg zanesljivosti je pomembna temeljna vrednota naročanja v tujini tudi trajnost. Medtem ko zdaj potrošniki izbirajo brezplačno in hitro dostavo, bodo v prihodnosti trajnostne možnosti dostave najpogostejši način dostave pošiljk. V večini evropskih držav več kot 85 % vprašanih meni, da bi morala biti embalaža primerna za recikliranje, več kot 40 % vprašanih pa daje prednost trajnostni dostavi. Čez deset let bodo potrošniki preprosto domnevali, da je vsaka pošiljka trajnostno pakirana. Zato je pomembno, da kupci razumejo ogljični odtis svojih pošiljk in vračil. Ključnega pomena je, da imate tudi za svoje mednarodne stranke dobro trajnostno ponudbo: na primer skladiščenje in dostavo z nevtralnimi emisijami CO2. PostNL ponuja dobre storitve tudi na tem področju: njihov mednarodni sortirni center IMEC je popolnoma CO2 nevtralen, za pošiljke zunaj Evrope pa preučujejo možnosti zelenega zračnega prevoza.

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: