🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Elektronsko poslovanje na Japonskem - 7 nasvetov za uspešno prodajo

Japonski trg e-trgovine je velik in donosen, vendar je lahko za tuje prodajalce tudi zapleten. V tem članku vam ponujamo sedem nasvetov za uspešno prodajo na Japonskem.

1. Naredite domačo nalogo

Tako kot pri vsakem novem trgu je pomembno, da pred vstopom na japonski trg e-trgovine opravite raziskavo. Poskusite razumeti navade in preference lokalnih kupcev ter poiščite nišo, ki jo lahko izkoristite.

2. Vlagajte v dobro strategijo lokalizacije

Če želite uspeti na Japonskem, morate svojo ponudbo e-trgovine prilagoditi lokalnemu okolju. To vključuje vse od spletnega mesta in opisov izdelkov do storitev za stranke in trženjskega gradiva. Vsekakor začnite prevajati svoje spletno mesto, saj vas brez japonske spletne trgovine lokalne stranke ne bodo jemale resno. Dober začetek za to je Clonable, ki vam bo prihranil veliko časa in denarja. Nato nekaj privarčevanega denarja vložite v prevajalca, ki mu je japonščina materni jezik in ki bo osnovni prevod izpopolnil v najmanjšem možnem številu ur. Ali pa za pregled spletne strani pridobite nekoga, ki bo opravljal storitve za stranke (glejte točko 7).

3. Uporaba japonskih platform za e-poslovanje

Japonski potrošniki radi nakupujejo na japonskih platformah za e-trgovanje. Zato je dobro, da svoje izdelke objavite tudi na priljubljenih japonskih spletnih mestih, kot sta Rakuten in Yahoo! Japan Auctions. Clonable na srečo ponuja možnost prevajanja XML-kanalov, kar olajša oglaševanje na tem mestu.

4. Sodelovanje z japonskim podjetjem

Sodelovanje z japonskim podjetjem vam lahko zagotovi veliko prednost na japonskem trgu e-trgovine. Pomagajo vam lahko pri vsem, od raziskav lokalnega trga do vzpostavitve platforme za e-trgovanje in logistike.

5. Bodite potrpežljivi

Na japonskem trgu e-trgovine ni lahko prodreti. Za izgradnjo uspešnega podjetja so potrebni čas, potrpežljivost in vztrajnost. Zato ne obupajte prehitro in poskrbite za dolgoročno strategijo.

6. Osredotočenost na kakovost

Japonski potrošniki so znani po tem, da imajo radi kakovostno blago. Zato se je treba osredotočiti na ponudbo visokokakovostnih izdelkov in storitev.

7. Ponudite odlične storitve za stranke

Na Japonskem je storitev za stranke zelo pomembna, zato poskrbite, da boste japonskim strankam ponudili odlično izkušnjo od začetka do konca.

Če boste upoštevali te nasvete, boste na dobri poti do uspeha na japonskem trgu e-trgovine.

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: