🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

Želite zagotavljati odlične mednarodne storitve za stranke? Tukaj je 8 nasvetov za začetek!

Storitve za stranke so za vsako podjetje zelo pomembne. Še bolj pomembno pa je zagotoviti odlične storitve za stranke, kadar imate opravka s strankami z vsega sveta. To je namreč trg s posebnimi potrebami in zahtevami, zato je zelo pomembno, da jih ustrezno obravnavate in zagotovite, da bodo vaše mednarodne stranke zadovoljne. Pri zagotavljanju storitev za mednarodne stranke morate upoštevati še nekaj dodatnih vidikov. Tukaj je osem nasvetov, ki vam bodo pomagali pri tem uspehu:

1. Prevedite in lokalizirajte svojo vsebino

Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko storite za zagotavljanje odličnih mednarodnih storitev za stranke, je lokalizacija vsebine. To preprosto pomeni prevajanje v različne jezike. To pomeni, da poskrbite, da bo vsebina ustrezna in uporabna za stranke v različnih državah in kulturah. S programom Clonable lahko preprosto prevedete vso vsebino spletnega mesta.

2. Zaposlite mednarodne predstavnike za storitve za stranke

Drug način zagotavljanja dobrih mednarodnih storitev za stranke je, da zaposlite predstavnike za storitve za stranke, ki poznajo kulture in jezike vaših ciljnih trgov. Tako bodo lažje razumeli vaše stranke in se z njimi povezali.

3. Z orodjem Google Analytics ugotovite, kakšne so vaše potrebe po mednarodnih storitvah za stranke.

Google Analytics je lahko dragoceno orodje za razumevanje potreb vaših mednarodnih strank. Če preverite, iz katerih držav prihajajo, kateri jezik uporabljajo in na katerih straneh porabijo največ časa, lahko bolje ugotovite, katere spremembe morate uvesti v svojo strategijo storitev za stranke.

4. Po potrebi uporabite drage prevajalske storitve.

Včasih, ko je to potrebno, lahko strojno prevajanje opravi enako dobro nalogo. Če torej ne gre za nekaj, kar mora biti popolnoma popolno, vam ni treba razdreti banke.

5. Oddajte mednarodne storitve za stranke zunanjim izvajalcem

Oddajanje v zunanje izvajanje je odličen način za zagotavljanje odličnih mednarodnih storitev za stranke, ne da bi bilo treba zaposliti in usposobiti veliko novega osebja za storitve za stranke. Obstajajo številna podjetja, ki so specializirana za zagotavljanje storitev za stranke podjetjem z mednarodnimi strankami.

6. Uporabite programsko opremo za prevajanje umetne inteligence za storitvena e-poštna sporočila

Če iščete način za zagotavljanje odličnih mednarodnih storitev za stranke, ne da bi porabili veliko denarja, razmislite o uporabi programske opreme za prevajanje umetne inteligence za e-poštna sporočila podpore. Ta vrsta programske opreme je zasnovana tako, da hitro in enostavno zagotavlja natančne prevode.

7. Uporaba družbenih medijev

Družbeni mediji so odličen način za ohranjanje stikov z mednarodnimi strankami. Poskrbite, da boste prisotni na glavnih platformah družbenih medijev in jih upravljali v različnih jezikih. Tako lahko svoje mednarodne sledilce obveščate o ponudbah, novih izdelkih in drugih pomembnih posodobitvah.

8. Ponudite klepet in video klice

Izkoristite podporo v klepetu v živo in e-pošto. Tako lahko mednarodne stranke hitro in enostavno stopijo v stik z vašo ekipo za pomoč strankam, ne glede na to, kje se nahajajo. Če se želite z mednarodnimi strankami pogovarjati iz oči v oči, ponudite videoklic prek orodja, kot sta Skype ali Zoom. Tako lahko strankam pomagate na način, ki jim je najbolj udoben.

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: