7 razlogov za prevod spletnega mesta v španščino: argumenti za vsebino v španskem jeziku
Če imate spletno stran ali spletno podjetje, se morda sprašujete, ali se vam splača prevesti vsebino v španščino. Španščina je namreč eden najbolj razširjenih jezikov na svetu, saj ima okoli 400 milijonov maternih govorcev.
Za prevajanje spletnega mesta v španščino je veliko razlogov. Tukaj je sedem najbolj prepričljivih:
1. Doseganje širšega občinstva
Če želite s svojim spletnim mestom ali spletnim podjetjem doseči večje občinstvo, je prevod vsebine v španščino odličen način za to. Španščina je drugi najbolj priljubljen jezik na spletu, saj jo govori približno 5 % svetovnih uporabnikov interneta. To pomeni, da obstaja velik potencialni trg za vsebine v španskem jeziku.

2. Izboljšajte uvrstitev v iskalniku
Če želite izboljšati uvrstitev svojega spletnega mesta v iskalnikih, vam lahko pomaga prevajanje vsebine v španščino. Španščina je pomemben jezik, ki ga uporabljajo iskalniki, kot je Google, zato lahko z ustvarjanjem vsebine v španskem jeziku povečate število rezultatov iskanja.
3. Povezovanje s špansko govorečimi strankami
Če so vaše ciljne skupine špansko govoreče stranke ali uporabniki, lahko s prevodom vsebine v španščino z njimi vzpostavite globlji stik. Bolje bodo razumeli vašo vsebino in se počutili bolj povezane z vašo blagovno znamko.
4. Izboljšajte svojo verodostojnost
S prevodom vsebine v španščino pokažete, da resno želite doseči špansko govoreče občinstvo. S tem lahko povečate svojo verodostojnost in pridobite zaupanje potencialnih strank.
5. Izstopajte od konkurence
Če ste na konkurenčnem trgu, lahko s prevodom vsebine v španščino izstopate od konkurence. Ker je na spletu toliko podjetij, ki se potegujejo za pozornost, je to, da se razlikujete, lahko velika prednost.
6. Doseganje špansko govorečih trgov
Če želite svoje poslovanje razširiti na špansko govoreče trge, je prevajanje vsebine v španščino nujno. Če želite učinkovito doseči te trge, morate ustvariti vsebino v španskem jeziku.
7. Naj bo vaše spletno mesto uporabniku prijaznejše
Če je vaše spletno mesto na voljo v več jezikih, je uporabniku prijaznejše in dostopnejše večjemu številu ljudi. S tem lahko pritegnete več obiskovalcev in jih dlje časa zadržite na spletnem mestu.To je le nekaj od številnih razlogov za prevajanje spletnega mesta v španščino. Če imate spletno stran ali spletno podjetje, je lahko vsebina v španskem jeziku dragocen dodatek k vaši spletni strani.
Države, v katerih španščino govori velik del prebivalstva:
1. Združene države Amerike
Ali ste vedeli, da kar 53 milijonov Američanov doma govori špansko? S tem je država po Mehiki druga največja koncentracija špansko govorečega prebivalstva na svetu. Karibski otok Portoriko, ki je od ZDA odvisno ozemlje s še tremi milijoni špansko govorečih prebivalcev, sploh ni upoštevan.
2. Belize
Čeprav je uradni jezik v tej državi Britanske skupnosti narodov angleščina, je materni jezik približno polovice prebivalcev španščina. Tako kot v drugih državah Srednje Amerike lahko tudi tukaj cervezo (pivo) naročite v španščini.