🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

6 razlogov, zakaj morate spletno stran prevesti v nemščino

Ker je svet vse bolj povezan, se morajo podjetja prilagoditi, da se povežejo z novimi trgi in se izognejo konkurenci na domačem trgu. Eden od načinov za to je prevajanje spletnega mesta v različne jezike. Nemščino govori več kot 120 milijonov ljudi po vsem svetu in je uradni jezik Nemčija, Avstrija in Švica.

Tukaj je 6 razlogov, zakaj morate spletno stran prevesti v nemščino:

1. Pritegnite nemško govoreče stranke

Če želite doseči nemško govoreče stranke, morate imeti spletno mesto v njihovem jeziku. Študija, ki jo je izvedla družba Common Sense Advisory, je pokazala, da bo 75 % potrošnikov bolj verjetno kupilo izdelek, če so informacije o njem na voljo v njihovem maternem jeziku.

2. Razširite svoj globalni doseg

S prevajanjem spletnega mesta v nemščino lahko dosežete večje globalno občinstvo. To vam lahko pomaga razširiti poslovanje in doseči nove trge.

2. Razširite svoj globalni doseg

S prevajanjem spletnega mesta v nemščino lahko dosežete večje globalno občinstvo. To vam lahko pomaga razširiti poslovanje in doseči nove trge.

3. Izboljšajte optimizacijo za iskalnike

Če želite, da bo vaše spletno mesto dobro uvrščeno v nemških iskalnikih, morate imeti nemško vsebino. Iskalniki namreč uporabljajo jezik spletnega mesta, da določijo njegovo pomembnost za uporabnike.

4. Ustvarite bolj profesionalno podobo

Spletna stran, ki je na voljo v več jezikih, kaže, da ste strokovno in globalno podjetje. S tem lahko izboljšate svojo podobo in ugled.

5. Izboljšanje zadovoljstva strank

S prevajanjem spletnega mesta v materni jezik svojih strank zagotovite, da bodo informacije, ki jih posredujete, bolje razumljene. To lahko privede do večjega zadovoljstva in zvestobe vaših strank. Če ljudje razumejo informacije, ki jih prejmejo v jeziku, ki ga govorijo, se bodo počutili bolj vpletene v vaše podjetje in vašo ponudbo. Lažje bodo postavljali vprašanja in reševali težave, saj razumejo jezik spletnega mesta. Zaradi tega se bodo počutili tudi bolj zavezane vašemu podjetju, zato se bodo bolj verjetno vrnili po več izdelkov ali storitev. To lahko privede do večjega zadovoljstva in zvestobe vaših strank.

6. Zmanjšanje stroškov podpore

S prevajanjem spletnega mesta v nemščino lahko zmanjšate stroške podpore. Strankam namreč lahko učinkoviteje pomagate, če je vaše spletno mesto v njihovem maternem jeziku. Poleg tega bodo stranke lažje postavljale vprašanja in reševale težave, če bodo razumele jezik spletnega mesta. S prevodom spletnega mesta v nemški jezik tudi povečate možnosti, da bodo nemške stranke kupile vaše izdelke ali storitve, saj se počutijo bolj vpletene v vaše podjetje in vašo ponudbo. To lahko privede do povečanja prodaje in večjega zadovoljstva strank.

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: