🎉 Uvedli smo naš novi vtičnik za WordPress! Prenesi zdaj

5 razlogov za prevod spletne strani in menija restavracije

Z vse večjo povezanostjo sveta se je pomen prevajalskih storitev eksponentno povečal. V gostinstvu to še posebej velja za restavracije. Spletna stran in meni restavracije sta običajno prvi stvari, ki ju potencialna stranka vidi, in če nista v jeziku, ki ga stranka razume, se bo verjetno odločila za drugo možnost.

Mednarodne stranke

Obstaja veliko razlogov, zakaj morate prevesti spletno mesto in meni svoje restavracije, tukaj pa je pet glavnih:

1. Mednarodni obiskovalci

Če imate sedež v mestu, ki privablja številne mednarodne obiskovalce, je treba imeti spletno mesto in meni, ki ga razumejo. Tudi če je vaša restavracija znana in priljubljena, mnogi obiskovalci morda ne znajo brati v angleščini ali pa niso dovolj samozavestni, da bi naročili z menija v jeziku, ki ga ne poznajo v celoti. Če ponudite prevedeno različico spletnega mesta in menija, boste mednarodnim obiskovalcem precej olajšali iskanje in uporabo vaše restavracije.

2. Povečajte svojo bazo strank

Tudi če se ne nahajate na območju, ki ga obiskuje veliko mednarodnih obiskovalcev, je verjetno, da v vašem mestu ali vasi živijo ljudje, ki govorijo druge jezike. Če sta vaša spletna stran in meni samo v angleščini, dejansko izključujete velik del prebivalstva kot potencialne stranke. Če ponudite prevedeno različico svojega spletnega mesta in menija, lahko dosežete veliko širše občinstvo in razširite krog svojih strank.

3. Zmanjšanje verjetnosti nesporazumov in pritožb

Če stranka ne razume vašega spletnega mesta ali menija, obstaja verjetnost, da bo napačno razumela, kaj naroča, ali pa bo nezadovoljna s svojim obrokom. To lahko privede do negativnih mnenj in pritožb, kar lahko škodi ugledu vaše restavracije. Če ponudite prevedeno različico spletnega mesta in menija, se lahko izognete nesporazumom in zagotovite, da bodo vaše stranke zadovoljne s svojo izkušnjo.

4. Ohranite ugled svoje restavracije

V današnjem povezanem svetu se ustno izročilo hitro širi, tako v dobrem kot v slabem smislu. Če vaša restavracija pridobi sloves težko razumljive ali slabe storitve, si je težko opomoči. Če ponudite prevedeno različico spletnega mesta in menija, lahko pomagate ohraniti dober ugled svoje restavracije in strankam zagotovite pozitivno izkušnjo.

5. Izboljšajte optimizacijo za iskalnike

Če želite, da bi vašo restavracijo zlahka našli na spletu, morate imeti dobro strategijo optimizacije za iskalnike(SEO). Eden od dejavnikov, ki jih Google in drugi iskalniki upoštevajo pri razvrščanju spletnih mest, je prisotnost prevedene vsebine. Če ponudite prevedeno različico svojega spletnega mesta in menija, lahko izboljšate uvrstitev svoje restavracije v rezultatih iskanja in potencialnim strankam omogočite, da vas lažje najdejo.

Prevajanje spletne strani restavracije: kako začeti?

Pri prevajanju spletnega mesta restavracije je treba razmisliti, katere informacije bi bile za potencialno stranko najpomembnejše. To so lahko meni, cene, lokacija in delovni čas. Drug pomemben vidik je splošni ton in slog spletnega mesta. Na primer, ali je restavracija neformalna ali formalna? Ali je prijazna do družine?

Če je spletno mesto trenutno v angleščini, se lahko prevoda lotimo na več različnih načinov. Ena od možnosti je uporaba prevajalskega orodja, kot je Google Translate. To je lahko hitro in enostavno, vendar ne zagotavlja vedno najnatančnejših rezultatov. Druga možnost je, da najamete profesionalnega prevajalca. To je lahko dražje, vendar lahko zagotovi, da je pomen izvirnega besedila natančno izražen v novem jeziku.

Pri prevajanju spletnega mesta je treba upoštevati tudi kulturni kontekst ciljnega občinstva. To lahko pomeni, da je treba prilagoditi besedilo ali grafiko na spletnem mestu. Nekateri izrazi ali pojmi, ki so običajni v Združenih državah Amerike, v drugi državi morda ne bodo smiselni. Prav tako je treba upoštevati splošno postavitev spletnega mesta in ali je spletno mesto še vedno enostavno za navigacijo.

Ko je spletno mesto prevedeno, ga je treba skrbno popraviti in se prepričati, da na njem ni napak. to je pomembno, če bo spletno mesto vidno večjemu številu uporabnikov. Ko je spletno mesto pripravljeno, ga je mogoče zagnati v novem jeziku in ga dati na voljo povsem novi skupini potencialnih strank.

Kako lahko spletno mesto svoje restavracije ponudim v več jezikih?

Clonable vam omogoča, da celotno spletno mesto restavracije prevedete v več deset jezikov. S tem lahko svoje goste hitro in enostavno obveščate o svoji restavraciji, meniju in okolici s pomočjo strojnega učenja prevoda, skupaj z možnostjo hitrega izboljšanja s pomočjo sprednjega urejevalnika in pravil za zamenjavo. Vse informacije, vključno z informacijami o cenah ali znamenitostih v regiji, se nenehno samodejno prevajajo in jih lahko svojim gostom posredujete v več deset jezikih. Clonable tako omogoča premagovanje jezikovnih ovir med vašo restavracijo in strankami v digitalnem svetu.

Prejemite demo vašega spletnega mesta, ki ga je prevedel Clonable

Clonable je popolna vse-v-enem platforma za prevajanje spletnih strani za vašo restavracijo. Zahtevajte demo in začnite prevajati svoje spletno mesto v več deset drugih jezikov ter še danes dosežite svoje stranke v njihovem maternem jeziku. Povečajte število obiskovalcev in gostov ter razširite svojo mednarodno prisotnost z le nekaj kliki, ki jih omogoča prevajanje s strojnim učenjem.

Še vedno imate vprašanja?

Nato izpolnite spodnji obrazec.

Sorodni blogi: